پیچ جوشی

پیچ جوشی استاد ولیدنگی sudwelding

پیچ جوشی

پیچ جوشی استاد ولیدنگی sudwelding

واشر فنری خرید پیچ پیچ تلگرافی آلن مغزی خرید پیچ پیچ کناف خرید پیچ کناف پیچ MDF قیمت پیچ ام دی اف خرید پیچ و مهره تولید کننده پیچ و مهره فروشگاه اینترنتی پیچ و مهره فروشگاه اینترنتی پیچ و مهره قیمت پیچ و مهره کیلویی فروش پیچ و مهره انواع پیچ و مهره پخش عمده پیچ و مهره مهره پیچ آلن پیچ خ

پیوندها
  • ۰
  • ۰

پیچ جوشی


 انواع پیچ ها انواع پیچ و مهره آلن

به طور کلی، شما می توانید شش انواع مختلف پیچ و مهره سوکت شش سکه را پیدا کنید. این پیچ تقریبا یکسان است، اما تفاوت چند دقیقه ای وجود دارد که آنها را از هم جدا می کند.

پیچ های شش سینی شکسته: این پیچ از شکل سر شش ضلعی با یک داخلی دایره ای و یک شکاف در وسط تشکیل شده است. آنها همچنین دارای یک شانه کوچک و بدون رشته هستند که به دنبال آن یک بدن رشته ای است. این پیچ تنها با استفاده از آچار آلن با شفت شش ضلعی نصب می شود.
پیچ شکن هیدرولیکی شکاف: این نوع پیچ تقریبا همان پیچ اسکاچ شش ضلعی است. تفاوت اصلی این است که پیچ ماشین شامل یک بدن کاملا رشته ای است. آنها به طور کلی از فولاد ضد زنگ ساخته می شوند و مقاوم به خوردگی می باشند.
پیچ گوشتی Metric Slotted Hex: همانطور که از نامش بر می آید، این پیچ در میلی متر و نه در اینچ اندازه گیری می شود. این پیچ ها برای پایان دادن به ظریف، دقت ابعادی، قابلیت مقاومت در برابر خوردگی، وزن سبک و دوام شناخته شده است.
مکس هگز سوکت پیچ پیچ: این پیچ توسط سر بزرگ خود را شناسایی شده است. شش ضلعی شش ضلعی در داخل سر قرار دارد. برای تولید این محصول یک درایو سایز داخلی استفاده می شود.
پیچ گوشتی ماتریکس ششگوش این پیچ توسط رشته ای با طول بلند، سطح تخت کشش و شش سمت تخت شناخته شده است. برای استفاده از آن در کاربردهای الکتریکی و سنگین شناخته شده است.
پیچ های سر شش گوش: پیچ پیچ شش گوشه دارای یک شش ضلعی ضخیم با چهره واشر زیر سر است. سر شش سایز شفاف طراحی شده است تا از آچار شدن در هنگام نصب و برداشت جلوگیری شود. این ویژگی ها از قبیل مقاومت در برابر خوردگی، نخ ریختن و کاربرد دوام است.

  • ۹۸/۰۶/۰۲
  • مستر کارت وب مانی

پیچ

پیچ جوشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی